Monday, April 12, 2010

TILAM HERBAL FAME

TILAM HERBAL PERTAMA DI DUNIA....
KUALITI DAN MUTU TERJAMIN.....

Tilam Herbal Fame merupakan pemenang anugerah The Malaysian Service Excellence Award 2008, The Malaysian Product Excellence Award 2008 ( Herbal Fame), The Malaysian Social Responsibility Excellence Award 2008 daripada The Malaysian Trade and Industry Organisation. Pengiktirafan ini adalah hadiah yang paling bermakna buat warga Fame dalam membuktikan keberkesanan tilam Herbal Fame ke atas para pengguna.

Ianya diperbuat daripada herbal-herbal yang terpilih seperti Jasmin, Semambu, Ginseng, Lavender dan Lada hitam yang bertujuan untuk memberi keselesaan kepada para pengguna. Herbal-Herbal ini merupakan kajian yang dibuat selama hampir 20 tahun lamanya sehinggalah hasil kajian tersebut menghasilkan produk yang berkualiti dan dikenali sebagai Tilam Herbal Fame.

Selain itu, penggunaan fabric yang bermutu tinggi dan selesa digunakan adalah keutamaan kami kepada pengguna. Jadi, kepada anda yang tidak selesa dengan menggunakan fabric tilam yang sedia ada, bertukarlah kepada Tilam Herbal Fame yang bukan sahaja tidak mengandungi bahan kimia, malahan sesuai untuk semua peringkat umur.

*Untuk tempahan lanjut, hubungi 05-8396088 atau SMS kami di talian 019-4144288 ataupun tuan-tuan dan puan-puan datang sendiri ke Premis kami yang beralamat di No11, Bangunan MDS, Jalan Menteri, 34100, Selama, Perak Darul Ridzuan.



No comments:

Post a Comment