Monday, April 12, 2010

Testimonial daripada Puan Nasrah




Kiriman daripada Puan Nasrah pada 20 May 2009 melalui email.


Assalamualaikum. Saya Puan Nasrah Bte Md Zin. Ini merupakan emel anak saya. Berikut merupakan testimonial saya berhubung pengalaman saya menggunakan produk tilam Fame. Sejak berusia 17 tahun yang lalu saya menghidapi sakit belakang iaitu selepas melahirkan anak kedua saya secara pembedahan (bius separuh badan). Saya sering berasa sakit apabila bangkit di waktu pagi sehinggakan menitis air mata lantaran kesan sakit dan tegang yang amat pada belakang saya. Hal ini mengakibat saya terpaksa saya terpaksa berjalan secara dan terpaksa mengerjakan solat subuh secara duduk. Sakit yang saya alami hanyalah reda pada waktu tengahari. Namun,dengan izin Allah saya telah ditemukan dengan tilam herbal fame. Setelah sebulan menggunakannya, bangkit pagi saya tidak lagi merasa sakit belakang. Malahan, saya berasa segar, senang melelapkan mata serta mudah bangun , seolah-olah saya merasakan masalah saya telah pun luput dalam minda saya.
Tidak ketinggalan juga berkaitan dengan penggunaan bantal Fame, ianya membuatkan saya mudah tidu, tengkuk tidak berasa lenguh dan penat setelah seharian bekerja menghadap komputer. Disamping itu, migraine saya juga reda.
Dengan ini saya menawarkan kepada anda yang mempunyai masalah sama seperti saya bolehlah mencuba berjinak dengan produk Fame. Insyaallah, anda pasti akan temui kemujarabannya.

No comments:

Post a Comment