Tuesday, April 13, 2010

Testimonial daripada Puan Shobariah Hanafi, Sungai Petani, Kedah.

Herbal Fame,

Saya telah menggunakan tilam Fame dan telah mendapat manfaat daripadanya. Sebelum ini saya mempunyai masalah sakit pinggang, lemah-lemah badan dan sengal-sengal. Disebabkan itu, saya malas melakukan kerja rumah dan sering berasa mengantuk sahaja. tetapi setelah saya menggunakan Fame, dalam beberapa bulan sahaja terasa perbezaaannya. Alhamdulillah, badan saya terasa segar dan sakit yang saya alami semakin berkurangan. Aapbila badan sihat,saya rasa lebih ceria dan bermakna. Kerja dan aktiviti harian saya dapat dilakukan dengan lancar.

Saya ucapkan jutaan terima kasih kepada syarikat Fame dan selamat maju jaya. Saya syorkan agaar pihak Fame dapat mempelbagaikan lagi barangannya demi kesejahteraan bersama.

Sekian terima kasih.

*MIMPI TAK AKAN BERAKHIR DENGAN FAME*

No comments:

Post a Comment